wtorek, 9 kwietnia 2013

Hej, to znowu ja!

Hej, to znowu ja!

Akurat mam trochę czasu, żeby popisać, ale to i tak nie dużo, bo wieczorem pewnie pojadę z tatą do galmoku (galerii mokotów). No, ale nieważne, w każdym razie mam kolejny pomysł na to co będę tu pisać tzn. moje przemyślenia na różne tematy (bo to nieprawda, że nastolatki nie interesują się tym  co dzieje się w mediach).

Rysunki

Moje rysunki, zrobione w domu. Najlepsze wychodzą na lekcjach np.:kolorowe grzyby w kropki (niemiecki) O.o  potwory śnieżne (francuski), piranie w wannie (matma), czy uśmiechnięte dinozaury (biola). Jak będę miała zeszyty przy sobie cyknę fotkę...





Wypociny literackie

Geografia
Inkaustu tak mało,
Lecz gdzie podziać mam me myśli natchnione?!
Niczym pasaty mknące
Po zwrotnikach

Końca nie widzę
Może się zgubiłem
W bezkresnym Ciechocinku
Lub pośród lasów iglastych
Tak niewyraźnie oznaczonych
Pośród bagien
Widocznych jako zielone paski

[…]

Czerwona flaga Paragwaju*
Niczym płachta torreadora
Nadciągają lufy armatnie
Zza horyzontu

Sprawdzian. Polegliśmy, niczym żołnierze na froncie
Leżymy teraz we własnych wymiocinach
Obryzgani krwią
Zgubiła nas nieznajomość terenu
Przecież tu występują pustynie żwirowe
A, nie piaszczyste
Tak myśleliśmy, a teraz konamy

*   Tak naprawdę nie wiem, czy flaga Paragwaju jest czerwona


Krótki diagram na koniec




Hue Hue Hue
Wichurra

10 komentarzy:

  1. skąd ja to znam, mazanie na lekcji, albo pisanie czegoś. co do twojej twórczości to jedno wielkie 'Łał' xDD podoba mi się. I masz fajny styl pisania, ze milutko się czyta ;3

    + obserwuję i liczę na rewanż.

    http://the-eighth-color-of-the-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ta róża jest piękna.;]
    Przemyślenia to dobry pomysł.;]
    http://screaminsilence-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://vioola-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podobaja mi sie 1 i 2 ;) fajne masz talent

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog , ładnie rysujesz :) Masz talent ;D
    Ciekawy post .
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że rysowanie na lekcjach to dobry sposób na zapełnienie czasu ;D Podoba mi się zwłaszcza Twój pierwszy rysunek, a i wiersz jest dobrze napisany i naprawdę przyjemnie się go czyta. Zmieniłabym jedynie szablon.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi już przeszło mazanie na lekcjach, ale rysuję w domu, w moim ostatnim poście właśnie je pokazałam ;)
    obserwuję
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wiersz a rysunki przecudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też rysuję na lekcjach :D Najlepsze rysunki wtedy wychodzą :D Zazwyczaj maluje "oczy mangi" bo to najładniej mi wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń