sobota, 13 kwietnia 2013

Jeszcze o mnie:D

Hej!


Dzisiaj będzie trochę tzw. 'lania wody', bo nie bardzo wiem o czym napisać ten post. Nawet nie mogę wysiedzieć w domu i chcę już majówkę!

Jeszcze o mnie...


Taak, to z pewnością mój ulubiony temat:D

Hobby: Rysowanie, pisanie, muzyka, gra na gitarze, zakupy:D
Ulubiona muzyka: Rock - Pink Floyd, Queen, The Rolling Stones, Nirvana, U2
Ulubione filmy: Operacja Argo, Sala samobójców, Grease, Vicky Christina Barcelona, Celebrity
Ulubiona potrawa: Łosoś
Ulubiony przedmiot szkolny: Nie wiem...Chyba biologia albo historia
Czego nie cierpię: Wielu rzeczy. Dziewczyn, które rozmawiając ze mną są obłudnie miłe, ale gdy tylko odejdę - obrabiają mi dupę; Dresów, którzy używają słowa "ku*wa" zamiast przecinków; Dziewczyn, które mówią, że słuchają rocka, a słuchają One Direction; Hipokrytów; Małych piesków, które zawsze na mnie szczekają; Fanatyków religijnych, na siłę próbujących przekonać innych na swoją wiarę; Stereotypów itepe...itede...
Jaka jestem: Dla przyjaciół miła, ci, których nie lubię raczej się do mnie nie zbliżają (ta czarna lista jest dość długa...). Nie wiedzieć czemu dziewczyny raczej średnio mnie lubią, zwykle przyjaźnię się z chłopakami, chociaż mam swoją jedną, najlepszą przyjaciółkę :)
Co mówią o mnie ludzie: Że jestem wredna, uparta, zabawna, mądra, ładna. 

Moje życie

Mieszkam w jednej z ładniejszych dzielnic Warszawy, w domu jednorodzinnym. Chodzę do prywatnej szkoły. Mam swojego kochanego kota ^.^ W szkole najbardziej nienawidzę religii, geografii, muzyki, informatyki i niemieckiego. Chcę zostać dziennikarką, aktorką albo pisarką, ew. coś związanego ze sztuką.

Jeszcze kilka randomowych obrazków...

 Taak. Skądś to znam...
 :/
 Oglądacie Teorię Wielkiego Podrywu?
Buahaaha

P.S. Jak Wam się podoba nowe tło?
xx.
Wichurra

1 komentarz: