poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Hejoo!

Hejoo!

Hmmm...Od czego zacząć?
No to tak, to nie jest mój pierwszy blog. Poprzedni porzuciłam właściwie nie wiem z jakiego powodu. Często po prostu zapominam o takich rzeczach, więc jeśli przez dłuższy czas nie będzie notki, nie martwcie się ;)
Nie ważne jak się nazywam, ale będę się posługiwała pseudonimem "Wichurra". Nie ważne też ile mam lat...nie będę się zachowywała jak gimbus ani nikt podobny, po prostu mnie to nie kręci i tego nie rozumiem. 
Chodzę do szkoły w Warszawie, uczę się też grać na gitarze. Moim hobby jest ogólnie muzyka i rysowanie. Słucham Stonesów, Pink Floyd, Perfectu, Queen, nie lubię One Direction, czy Justina Biebera, ale jeśli ktoś tego słucha to też nie mam nic przeciwko. Nie lubię takiej muzyki, ale jestem dość tolerancyjna.
Ten blog nie będzie poświęcony niczemu konkretnemu (nie jestem na tyle wytrwała aby cały czas pisać o jednym), ale można będzie się spodziewać moich wypocin literackich, rysunków albo relacji z mojego dość zakręconego życia...Mam nadzieję, że wam się spodoba ^.^

Blog został OFICJALNIE otwarty
8 kwietnia 2013r.
o godzinie
16:58:35


xx
Wichurra

5 komentarzy:

  1. Fajny blog. Będę tu często zaglądać. Zapraszam do siebie: japoniamoimokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się tych wypocin literackich i rysunkowych ;)
    P.S. Dodasz obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się fajnie :)) + dodaje do obserwowanych.
    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń